דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרקיזות: איך בוחרים? 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3916 פעמים ]

כיוון שיש מגוון גדול של דגמי מרקיזות בשוק, לצרכן ניתנת אפשרות הבחירה בהתאם לשיקולים שונים. מובן מאליו שאפשר ללכת ולקנות את הדגם הראשון של מרקיזה שנתקלים בו. עם זאת ישנם צרכנים שרוצים לבצע רכישה מושכלת. מהם השיקולים שבהם צריך להתחשב הצרכן שמעוניין לבצע רכישה מושכלת כאשר הוא ניגש לבחור דגם מסוים של מרקיזות?

התאמה

לפני שקונים מרקיזה צריך לבדוק אם בכלל אנחנו זקוקים לסוג כזה של סוככים או שמא ישנם סוגים אחרים שיתאימו לנו יותר. ייתכן שדווקא סוכך קבוע – פרגולה מסוג כלשהו, לדוגמא – יתאים לצרכים שלנו יותר מאשר מרקיזה שנפתחת ונסגרת. יכול להיות שההתאמה איננה נכונה בגלל המראה ויכול להיות שהיא איננה נכונה בגלל השימוש שעבורו אנחנו נזקקים לפתרונות הצללה.

איכות

דגמים שונים של מרקיזות – והדבר נכון בצורה כללית לתחום של סוככים בכלל – מיוצרים מחומרים שונים וברמת גימור שאינה זהה. כדאי לנסות ולהכיר את החומרים השונים על היתרונות והחסרונות שלהם. בהתאם לכך ניתן לבדוק את האיכות של דגם מרקיזה ספציפי ולדעת הוא מיוצר מחומרים איכותיים בעלי עמידות לטווח ארוך ושאינם דורשים תחזוקה שוטפת מרובה. חשוב לבדוק את רמת הייצור והגימור בכל מה שנוגע לפרטים הקטנים: הצירים, המסגרת וכן הלאה.

מחיר

הצרכן הנבון קובע לעצמו תקציב לפני שהוא ניגש לרכוש סוככים. כדי לקבוע תקציב ניתן לבצע עבודת הכנה מוקדמת על-מנת להכיר את טווח המחירים הקיים בשוק וכדי להכיר את האפשרויות השונות העומדות בפני הלקוח בהתאם לתקציב שלו. את קביעת התקציב יש להתאים לצרכים שיש לצרכן. במקרים מסוימים הוא עלול לגלות שאין באפשרותו לרכוש מרקיזה איכותית ואז עליו להחליט אם הוא מוכן להסתפק באיכות נמוכה יותר או להמתין עם הקניה עד שיהיה ברשותו התקציב הנחוץ.

תחזוקה

ישנם דגמים של סוככים שדורשים תחזוקה קבועה. ישנם דגמים שצריכים תחזוקה מרובה ואפילו מסובכת. זהו שיקול חשוב כיוון שלעיתים אפשר לקנות דגם בעל יתרונות רבים בסעיפים אחרים אבל כזה שדורש תחזוקה מרובה שעליה לא תמיד חושבים בשעת הקניה. גם פה ניתן להיעזר במידע שאותו אוספים לפני הקנייה. כך ניתן לדעת אילו חומרים ואילו סוגים של מרקיזות דורשים יותר תחזוקה מחומרים אחרים ומדגמים אחרים. חשוב גם להבין עד כמה התחזוקה מסובכת ואולי אפילו דורשת עזרה – תמורת תשלום הולם, כמובן – מבעלי מקצוע כלשהם.

עיצוב

מרקיזה – כמו הרבה דגמי סוככים – היא דבר בולט לעין שמשפיע על המראה של החלל שבו היא מותקנת. יהיה מי שיבחר סוכך רק בהתאם לשיקולים מעשים ואז הוא בהחלט יכול להתעלם מהסעיף הזה. מי שכן מקדיש תשומת לב למראה של המקום שבו הוא מתכוון להתקין מרקיזה חייב להתחשב, כמובן, בשיקולים אסתטיים. ההתאמה בין סוכך לסביבה שלו תלויה בכמה משתנים: צורה, צבע, עיצוב, סוג החומר, הדרך שבה הוא מותקן ועוד. חשוב מאד להשקיע מחשבה בעניין לפני שקונים דגם בעיצוב ספציפי ולנסות להבין כיצד הוא ייראה במקום שבו הוא יותקן וכיצד הוא ישפיע על הסביבה שלו. מרקיזה היא בהחלט אלמנט יפה לעין המוסיף לעיצוב של מקומות שונים. עם זאת, במידה והיא מותקנת במקום שאין היא מתאימה לו שכרה יוצא בהפסדה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב